Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
A contractor's success hinges around their most important asset: the customer relationship. With forty five years in the construction industry, author Joe Egan rose from apprentice to senior management and ownership positions at several large construction companies. Learn from his decades of experience in witnessing the building and destruction of that fragile bond between the contractor, employees and customers. Readers will (1) Uncover the common traits of the very successful contractors (2) Know the reasons why customers issue contracts other than the low price (3) Understand the principals and importance of true leadership (4) Recognize how to treat subcontractors (5) Build and maintain loyal customers (5) Learn how to get the contract on the next presentation and (6) Distinguish what is really important in life.