Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
The Fundamentals of Small Group Communication provides readers with the fundamentals they need to become functional and productive members of any small group. Readers are introduced to the fundamental issues faced by all small groups (such as socialization, development, ethics, diversity) and the procedures utilized by effective small groups (for example, task accomplishment, decision making, climate).
With a focus on the individual group member, this textbook encourages readers to reflect on how their communication behaviors (e.g., communication traits, verbal and nonverbal communication, listening style) and practices (e.g., their leadership style, their conflict management style) contribute to their current small group experiences.