• Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

The Foundations of Marketing Practice

A history of book marketing in Germany

Ronald Fullerton
€ 335,95
+ 671 punten
Uitvoering
Levering 2 à 3 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

During the nineteenth century, the German book market experienced phenomenal growth, driven by German publishers' dynamic entrepreneurial attitude towards developing and distributing books. Embracing aggressive marketing on a large scale, they developed an increasing sense of what their markets wanted. Based almost entirely upon primary sources including over seventy years of trade newspapers, this is an in depth study of how and why this market developed-decades before there was any written theory about marketing. This uniquely well-researched study provides an in-depth account of how markets were developed in very sophisticated ways long before there was a formal discipline of marketing.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
210
Taal:
Engels
Reeks:

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9781138848221
Verschijningsdatum:
14/12/2015
Uitvoering:
Hardcover
Formaat:
Genaaid
Afmetingen:
157 mm x 234 mm
Gewicht:
453 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 671 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
CADEAU

Onze must-reads: hét eindejaarsgeschenk

Vul een gat in iemands lectuur
CADEAU
GDABD Must-read
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.