Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
"The Fifth Form at Saint Dominic's: A School Story" by Talbot Baines Reed is a classic boarding school tale set in the Victorian era. Through the trials and triumphs of students in the fifth form at Saint Dominic's, Reed intricately weaves a narrative of adolescence, education, and friendship. As the characters navigate the challenges of school life, including discipline and adventure, readers are transported to a bygone era of British literature. Within the confines of Saint Dominic's, Reed explores themes of honor, morality, and the complexities of coming-of-age. The novel provides a window into the unique camaraderie and rivalries that characterize life at a boarding school, offering insights into the values and expectations of Victorian society. Through vivid storytelling and rich character development, Reed captures the essence of adolescence and the formative experiences that shape young minds. "The Fifth Form at Saint Dominic's" stands as a timeless portrayal of school life and the universal journey toward maturity, resonating with readers of all ages as they reflect on their own experiences of youth and growth within the framework of a bygone era.