Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
This comprehensive and easy-to-read new edition of The Fashion Intern first guides students in preparing to search for and secure an internship, and then challenges the student to critique the internship organization from the perspective of a business analyst. In this way, the student may primarily work in one area of the business, but must be exposed to the business in its entirety in order to complete the text, gaining a holistic view of the company. Text includes information on emerging fashion career options in communications and entrepreneurship, international internship opportunities, and the role of technological tools as today's job seeker's marketing package. Interns in fashion merchandising, retailing, design, product development, promotion, and production will end up with a polished and professional product for their portfolio. Instructors, contact your Sales Representative for access to Instructor's Materials.