Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
The second edition of Tiger Management explains the origins, development and effectiveness of Korean management, the challenges which Korean firms currently face, and discusses their ongoing efforts to overhaul their management practices in order to sustain their strong global competitiveness. The book provides up-to-date information on Korean venture firms and start-ups, and discusses in detail how the management practices of Korean firms have changed and evolved over time in the recent years. It includes an extended discussion on what non-Korean firms can learn by differentiating between emerging market and developed market firms, and the way forward for Korean firms in the 21st century.