Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
In a so-called post-neoliberal world, it can seem like culture is stuck in a perpetual presentism where history and the future are but mere data points for speculative calculations of gains, and culture seems all but a string of endlessly repeating commodities. In such an environment, can we rescue the future for art, for curating and the curatorial, and for culture more generally? Do we need to? What function do concepts like the future and futurity play in the field of curating and the curatorial? What use is 'the future' to curators and others working within the field of the curatorial? The Edinburgh Companion to Curatorial Futures is the first curatorial studies volume to engage with the increasingly ubiquitous concept of 'the future' and its exponential growth in the fields of artistic research, curating, art and academia. What is it we need to know as we think towards the future?