Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
The tales of early ESPN people who gambled their careers while critics carped that "all-sports television will never work" are full of guile, luck, fear, fun, and unbridled optimism. As ESPN's founding executive producer, Peter Fox was privy to some spectacular professional efforts by a cadre of Connecticut locals who made the dream real. The first 300 days of the fledgling network were filled with mayhem, on-air gaffes, and the slowest instant replay in television. What started as a humble idea in the late spring of 1978 to capitalize on the brand-new mania for UConn men's basketball soon morphed into ESPN and a plan to begin airing a series of "test broadcasts" in the fall. This is the story of the early days at ESPN, told by one on the network's launching pad, and how a conversation over a couple of martinis in 1978 led to the creation of a broadcast juggernaut.