Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Post-pandemic, there has been a period of crisis and dramatic flux in the recruitment, motivation, and retention of employees within the IT&C sector, with turnover rates reaching almost 20%. In this book's survey of employees in the IT&C sector in Romania, it is revealed that 80% of departures were motivated by the belief that "the company is not the same as it was". Adopting the framework of organizational social capital, these findings are assessed in the context of our current landscape of remote and hybrid work, AI and a new generation who joined the workforce after the pandemic. Organizational social capital, as a concept, is centred on the idea that social capital fosters the development of intellectual capital and should be a priority for successful organizations. This book develops a theoretical framework for OSC that is specific to the contemporary IT&C sector and, particularly, the growth of remote and hybrid work. It will be of great interest to scholars and students of organizations, the IT&C sector and HRM.