Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
The precipitous growth of the EV industry in China and its rise to global leadership are astounding and could not have been predicted a decade ago. This growth was propelled by Chinese central government initiatives embedded in several five-year plans that directed attention to a vaguely defined idea of 'new energy' vehicles (NEVs). Bottom-up responses to these initiatives involved many new entrepreneurial startups, intense interprovincial competition, and local government support for NEVs. The surge of entrepreneurial startups enabled China to lead in production and technological innovation in this developing EV industry and led to the disruption of the internal combustion engine industry. The Element analyzes how the dismissal of Tesla as a curiosity led to China's global dominance in the EV industry and to batteries becoming the most important arena of global technological competition in the early twenty-first century. This title is also available as Open Access on Cambridge Core.