Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Latin American multinationals (multilatinas) have been central in the rise of emerging markets in the last few decades. Their development comprises part of the global shift of wealth and power between nations. The rise of firms in a broad range of sectors - including construction, oil, telecommunications and the aeronautical industry - as important regional and global players is spreading: companies in Brazil, Mexico, Colombia, Chile and many others are part of this increasing phenomenon. This book analyses the trends, the countries and the firms involved, and explores the implications for the US, China, Spain and the rest of Europe. In particular, Javier Santiso examines how Spain might profit from positioning itself as a unique hub between Europe and Latin America. 'The Decade of the Multilatinas' includes a wide range of statistical data which will be useful to scholars, policymakers and commentators on Latin America in particular, and international business and emerging markets more generally.