Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
“If you like Michael Connelly’s novels, you will gobble up Jonathan Moore’s The Dark Room.” —James Patterson
“Channels the moody intensity of Raymond Chandler’s crime fiction.”—Washington Post
Gavin Cain, an SFPD homicide inspector, is at an exhumation when his phone rings. The mayor is being blackmailed and has ordered Cain back to the city; a helicopter is on its way. The casket, and Cain’s cold-case investigation, must wait. At City Hall, the mayor shows Cain four photographs he’s received: the first, an unforgettable blonde; the second, pills and handcuffs on a nightstand; the third, the woman drinking from a flask; and last, the woman naked, unconscious, and shackled to a bed. The accompanying letter is straightforward: worse revelations will come unless the mayor takes his own life first. An “electrifying noir thriller,”* The Dark Room tracks Cain as he hunts for the blackmailer, pitching him into the web of destruction and devotion the mayor casts in his shadow.
“With an Edgar Allan Poe feel to it, this book leaves an uncomfortable, indelible impression . . . San Francisco has never been so menacing.”—Kirkus, starred review