Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
The Roman dramatist Terence (c. 186-159 BC) adapted many of his comedies from Greek sources, rendering them suitable for audiences of his own time by introducing subtler characterization and more complex plots. In his romantic play, The Girl from Andros, Terence portrays a love affair saved by a startling discovery. The Self-Tormentor focusses on a man's remorse after sending his son to war, and The Eunuch depicts a case of mistaken identity. Phormio is as rich in intrigue as a French farce, while The Mother-in-Law shows two families striving to save a marriage and The Brothers contrasts strict and lenient upbringings. With their tight plots and spare dialogue, Terence gave his plays a sense of humanity that became a model in the Renaissance and greatly influenced Molière.