Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
This socio-political analysis of the Chinese Academy of Social Sciences (CASS) sheds new light on the link between China's educational reforms and the ideological control exerted by the Party-state. It explores the dynamics of the ways in which the academic community has carved out and utilised the spaces between the academic and Party leadership and the free will of the individual. By differentiating between various forms of power, the author shows how knowledge produced at CASS is influenced not only as a direct result of top-down decisions-making but also unintentionally through organizational networks that interlock both leaders and led in the institutions they helped shape. Administrative tools and symbolic representation in official ceremony are shown to be indispensable for an adequate understanding of the generation of knowledge at CASS. With financial support of the International Institute for Asian Studies (www.iias.nl).