Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je cadeautjes zeker op tijd in huis hebben voor de feestdagen? Kom langs in onze winkels en vind het perfecte geschenk!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Je cadeautjes zeker op tijd in huis hebben voor de feestdagen? Kom langs in onze winkels en vind het perfecte geschenk!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
The Change Manager's Handbook is an easy to read kaleidoscope of a book that covers the whole topic of change management from the theory right through to a very practical step-by-step guide to implementing sustainable change. The book is written in a very accessible and easy to read style and is cram packed with useful tips and tricks, images and cartoons that every Change Manager will find useful to bring about change in their organisation. A downloadable 'Toolbox' (available from the publishers) accompanies the book. It contains more than forty project ready templates and tools plus all the cartoons illustrated in the book. The author, Harley Lovegrove has been managing change in both giant multi-nationals and tiny family businesses for the last two decades. Working for brands such as Levis and Bayer, he won international recognition for his pragmatic and down to earth approach. His methodology 'OR' (Organisational Readiness), is a beautifully simple way of focusing a change project around a single set of criteria that not only guides the Business in the right direction but also indicates precisely when everything is in place to implement the required change.