Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
The information and communication technologies (ICTs) are riding on the horse of 'Bullet-theory' with a license to 'Inject' facts and figures into Individual, Group, Community, National and Global Spheres - and there is No Escape. In the realm of education ICTs take-on the form of eLearning with eTeaching and eEducation to digitize university-constituents. Since 1990s the experiences with eLearning systems particularly in higher education suggest that adoption of these technologies is neither automatic nor a one-shot activity rather it is a social process demanding multi-disciplinary treatment along the trajectory of development and use practices. However, research also asserts that integration of eLearning in the legacy systems is a more human and social issue than technical and deterministic. There is need for digital literacy of the developers and users to tune their mindset with the social constructivism offered by the virtual learning environments using 24/7 connectivity through a diversity of digital gadgets. This book is an eye-opener for the developers and users of eLearning systems in the higher education institutions of particularly developing countries like Pakistan.