Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
The remarkable career of composer-orchestrator Robert Russell Bennett (1894-1981) encompassed a wide variety of both "legitimate" and popular music-making in Hollywood, on Broadway, and for television. Bennett is principally responsible for what is known worldwide as the "Broadway sound" and for greatly elevating the status of the theater orchestrator. He worked alongside Jerome Kern, Cole Porter, George Gershwin, Irving Berlin, Richard Rodgers, and Frederick Loewe on much of the Broadway canon, eventually providing orchestrations for all or part of more than 300 musicals between 1920 and 1975. This work is the first publication of Bennett's autobiography, which was written in the late 1970s. It also includes eight of his most important essays on the art of orchestration. George J. Ferencz is professor of music at the University of Wisconsin at Whitewater.