Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Those familiar with the spiritual poetry of Walmsley know that he writes like an angel. This does not mean sweetness and light. Rather, this means a voice, or voices, which use words as DNA fragments: alive; runic; beautiful; unprotected; on a quest - parallel, or not, to the poet's own quest. `Braille' here implicates sight, sound, smell, touch, taste. The book is in fact not a collection, it is one continuous poem. Elements expand and contract, interpenetrate translucently: vastness and detail (`an Irish blanket makes the chair better'). Flashes, too, of other poets (are they really there?): the pre-Socratics, Vaughan, Dickinson, others. Other flashes, of 2018: `terrorists', `money.' The poet urges his listeners (who are they? himself? the reader?) to concentrate, because voices, whether internal or external, are only aids to the heart. Gordon Walmsley is from New Orleans but he has lived in Europe for most of his life. He now lives in Copenhagen.