Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
It’s the best of the worst: 293 of the funniest cartoons rejected by The New Yorker but luckily for us, now in paperback and available to enjoy. The Rejection Collection brings together some of The New Yorker’s brightest talents—Roz Chast, Gahan Wilson, Sam Gross, Jack Zeigler, David Sipress, and more—and reveals their other side. Their dark side. Their juvenile side. Their sick side. Their naughty side. Their outrageous side.
And what a treat. Ventriloquist dummy cartoons. Operating room cartoons. Bring your daughter to work day cartoons (the stripper, the prison guard on death row). Lots of couples in bed, quite a few coffins, wise-cracking animals—an obsessive’s plumbing of the weird, the scary, the off-the-wall, and done so without restraint.
Every week The New Yorker receives 500 cartoon submissions, and rejects a great majority—mostly, of course, for not being funny enough. There’s no question why these were rejected, and it’s not for lack of laughs. One can almost hear Eustace Tilley sniffing, We are not amused.