Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
With the help of over 100 illustrations, many of them little known, Martin Henig shows that the art produced in Britannia--particularly in the golden age of Late Antiquity--rivals that of other provinces and deserves comparison with the art of metropolitan Rome. The originality and breadth of Henig's study is shown by its systematic coverage, embracing both the major arts--stone and bronze statuary, wall-painting and mosaics--and such applied arts as jewelery-making, silversmithing, furniture design, figure pottery, figurines and appliques. The author explains how the various workshops were organized, the part played by patronage and the changes that occurred in the fourth century.