Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
As school funding has been increasingly linked to the use of mandated testing, leading under sanction or threat of sanction is a new phenomenon for many principals or directors in public schools. Determining the skills necessary and the attributes required to do so successfully has become increasingly vital to align training and preparation that will carry school leaders into the next decades. Increasing student achievement while empowering and inspiring all stakeholders to continue to focus energy and resources while publicly identified as under-performing will require a combination of understandings for leaders. This study examines the approaches of school leaders to this phenomenon. This study and analysis informs school leadership preparation programs, state level agencies and practitioners and suggests means by which to address and inform those who lead schools.