• Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

The Advertised Mind

Groundbreaking Insights Into How Our Brains Respond to Advertising

Bob Dignen
Paperback | Engels
€ 47,95
+ 95 punten
Levering 2 à 3 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

Advertising research organizations have been trying for years to measure the effectiveness of advertising.

The Advertised Mind draws on the very latest research into the workings of the human brain undertaken by psychologists, neurologists and artificial intelligence specialists. Author Erik du Plessis uses this research to suggest why emotion is such an important factor in establishing a firm memory of an advertisement and predisposing consumers to buy the brand that is being advertised.

He also draws on the findings of Adtrack's world-famous database of responses to over 30,000 TV commercials (the largest in the world). He explores what "ad-liking" really means, and suggests how this paradigm about the role of emotion has resulted in a continued effort to obtain maximum return from advertising spend.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
256
Taal:
Engels

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9780749450243
Verschijningsdatum:
29/07/2008
Uitvoering:
Paperback
Formaat:
Trade paperback (VS)
Afmetingen:
161 mm x 226 mm
Gewicht:
462 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 95 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-bookactie juni
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.