Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
As in Harold Jaffe's two previous "docufiction" collections, False Positive and 15 Serial Killers, the author of Terror-Dot-Gov selects then "treats" his texts such that the reader is incapable of distinguishing between fact and fiction. That ambiguity permits Jaffe to cunningly tease out the contradictions and subtexts of official "news" or "information" and torque it into what it so often is fundamentally: jingoism, xenophobia and propaganda. Jaffe's subject in Terror-Dot-Gov is not the everywhere-represented "illicit" terrorism so much as "licit," institutionalized terrorism, and he assaults his subject from multiple angles: razor-sharp satire, precisely cadenced rhetoric, faux-reportage, and "unsituated" dialogues (Jaffe's term, referring to his trademark talking heads with perfect pitch). The result is virtuosic and paradoxical: a prodigious display of firepower-in the cause of peace.