Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
La libertad de educación debe entenderse como una pluralidad efectiva de ofertas educativas y un sistema de financiación pública que permita el acceso de las familias, independientemente de su nivel de renta, a las escuelas no gubernamentales (ENG)1. Se trata de un derecho fundamental que debe garantizarse en todos los países para respetar los derechos humanos. Este estudio describe las tendencias de la libertad educativa en los distintos países, analiza sus posibles potenciadores y cuantifica la relación entre la libertad educativa y distintos indicadores económicos, sociales y educativos. Este informe incluye a un total de 156 países, lo que supone 74 países más respecto al primer informe elaborado en 2023 por CEU-CEFAS y OIDEL (Sanz-Magallón & Zurga, 2023).(Del Resumen ejecutivo)