Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Teleology brings together John Hartley's work on television. The book draws on current critical theory in cultural studies to develop a wide-ranging and thought-provoking view of television broadcasting in Britain, Australia and the USA. Neighbours, Hancock's Half Hour, Dallas, Monty Python, Miami Vice, Beverly Hillbillies and Bonanza are among the examples of TV art that are discussed in Hartley's exploration of cultural politics. He takes in TV truth and propaganda; populism in the news; mythologies of the audience; TV drama as a `photopoetic' genre in the tradition of Shakespeare; Kylie Minogue, Madonna and gardening shows.