Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
De muziekpedagogiek is voortdurend in beweging. Deze publicatie staat stil bij de rol en betekenis van technologie in muziekeducatie. In de verschillende hoofdstukken komen zowel academische perspectieven als getuigenissen uit de praktijk aan bod. De praktijkvoorbeelden situeren zich in de context van het deeltijds kunstonderwijs, het leerplichtonderwijs en de non-formele muziekeducatie. Auteurs uit Vlaanderen en Nederland leveren een bijdrage waarin zij de praktijk willen inspireren en motiveren om technologie een plaats te geven in muziekeducatie, en willen aanzetten tot reflectie. Deze publicatie is een realisatie van de onderzoeksgroep Music Education & Therapy van LUCA School of Arts met de steun van het Fonds voor wetenschapscommunicatie.