Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
In attempting to determine how Vocational Education and Training prepared learners for the current Labour Market, the study found its genesis. Semi-structured interviews, opinionnairs, academic records and a mailed questionnaire were the survey instruments utilised for data collection. Pertinent criteria (Dependent Variables) examined were: Time taken to obtain present job; Job Relatedness; Job Preparedness; Job Satisfaction with kind of work done, physical work environment, salary received and career opportunities; Job Stability; Academic Aspirations; Recommendations for improvement of the present job; and finally Future Area of specialisation. The action and interaction of Independent Variables as they impinged on the aforementioned Dependent Variables were carefully examined. Independent Variables included for example Age Cohort, Sex, Present Job Status, etc. Varying significant relationships were noted amongst the 35 variables. Pertinent recommendations included the integration of computer applications to the training programmes; proper nationwide recognition of the technician's role in society; and the incorporation of incentives for mastery.