Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
'Therapy' to a 'School-based, Skills Approach' There is an increasing amount of research to show that SFBT is effective for children and young people in the school setting (Franklin et al 2001) and within the solution focused group setting (LaFountain, R. M and Garner, N. E. (1996)). Consequently, this programme for young people is intended to be delivered as a small group/whole-class intervention, providing facilitators with a tried and tested framework and set of resources to use with young people. The idea is not to simply target those regarded as exhibiting behavioural/other problems such as low self-esteem or anxiety, but to target all young people in order to prevent the escalation of any problems and to provide them with a range of SFBT strategies and techniques.