Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
This book is a rich resource for all those who support the learning of teachers. These teachers of teachers (ToTs) may find themselves: Being responsible for staff development within the context of a school; Running a one-off workshop or a longer in-service programme; Teaching university-based elements of an initial teacher preparation (ITP) programme; or Mentoring a trainee during the classroom based elements of their ITP or as part of an ongoing programme of inservice provision. Based on many years of experience in the field as ToTs and researchers, the authors provide strategies which support the following processes and practices: Designing and planning effective programmes to support teacher learning Planning sessions or sequences of sessions on such programmes Engaging in a one-to-one mentoring process Assessing teachers and their learning Managing your personal development as a ToTs