Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
This Element engages Shakespeare's greatest thought-experiment: how does one navigate the 'theatre of the world'? Throughout, it examines how Shakespeare challenges this metaphor's vertical hierarchies in response to changing understandings of cosmological order. Teachers will find rich contextual frameworks to help students investigate how Shakespeare recognises 'worlds' as emerging from dynamic variables, raising urgent questions about how identity and justice are environmentally constructed. Each discussion features student-centred 'Explorations', which are play-specific classroom activities, but also may be applied across Shakespeare's corpus and adapted for either secondary or university-level students. These exercises encourage students to practise non-linear critical and creative thinking, to contemplate big ideas and to generate new perspectives about the shared points of contact between Shakespeare's world and theirs.