Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Cultural contents that represent typical cultural practices of the home society are rarely found in EFL textbooks. As a consequence, the teachers' practices of teaching the language using local cultural contents were limited. Likewise, the learners' engagement in learning the target language through cultural contents that typically represent their home society are lacking. It adheres the data gathered through textbook analysis. The textbooks included local cultural contents in attempts to give local cultural flavor when the target language or global cultural contents were intended to be presented. Such an approach might be appropriate to involve learners in the language learning process through comparing and contrasting their own cultural practices with the target language or global cultural practices. However, it limited the potential of home cultural contents and the scope of learners' engagement in doing various tasks through activating different features of their cultural background.