Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Teaching Analysis to Professional Writing Students is designed to help the professional writing teacher design appropriate analytical activities for the classroom. Students with no experience with a particular kind of analysis may "borrow" expertise in one-page heuristics that name categories for analysis. Students then form their own internal category/instantiation pair, extending their knowledge and gaining practical experience at the same time. As support for this theory, Smith uses cognitive load theory and diagrammatic iconicity theory (first developed by C.S. Peirce) to explain how visual elements of the heuristic relay information about the relations between the ideas represented. Students use the heuristics to extend their web of knowledge further while performing original analyses at a skill level higher than on their own.