• Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Teachers, Learners, Modes of Practice

Theory and Methodology for Identifying Knowledge Development

David Dirlam
€ 76,45
+ 152 punten
Uitvoering
Levering 2 à 3 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

Summarizing a half century of work on the problem of identifying units of analysis for complex human behaviour, this book introduces modes of practice as a unit of analysis for the science and design of human activities, and shows how to record them and create field guides at scales from individual to society. Revealing scientific analysis of human practices has been hampered by the lack of a unit of analysis, Dirlam describes how the difficulties of defining a unit are overcome by combining insights from mathematics and human development.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
344
Taal:
Engels
Reeks:

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9780367195151
Verschijningsdatum:
4/06/2019
Uitvoering:
Paperback
Formaat:
Trade paperback (VS)
Afmetingen:
152 mm x 229 mm
Gewicht:
458 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 152 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-bookactie juli 2025
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.