Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
(Schott). (age 7-8): In this fourth book of the series, the program for Year 3 again builds upon the earlier books of the infant stage whilst increasing demands and expectations, particularly in skill acquisition.Attuned to the range of National Cur riculum experiences, particular features of this book are: the progressive development of vokal and instrumental techniques, a module focusing on a structured approach to reading and writing music, knowledge and understanding of music placed in an historical context, a musical production. Introduction * MODULE 1 USING VOICES: Technique, phrasing, dynamics, articulation, etc.: Get ready to sing * The name game * Black cat * Shalom Chaverim * Introduction ostinato * Listening * MODULE 2 WORKING ON INSTRUMENTAL TECHNIQUES: Timimg, co-ordination, beater technique, etc.: Om pom poddledum, My paddle's clean and bright * Song of the Eskimos * Two very different melodies * Stomping piece * Module review * MODULE 3 IMPROVISING AND COMPOSING: Exploring sounds, atmosphere, structure, etc.: Voice-sounds * Instrument-sounds * Free as the air * Speed, bonny boat * Call and response * Awakening * MODULE 4 READING AND WRITING MUSIC: Durations/rhythm, pitch, crotchets and quavers, etc.: Introducing rhythmic notation * The Padstow song * Introducing pitch notation * Notating rhythms * Introducing the five-line staff * B A G * MODULE 5 KNOWLEDGE, UNDERSTANDING AND CONTEXT: Structures, functions, history, instruments, etc.: Verse and chorus * The Sorcerer's Apprentice * A Venetian coronation * Musical instruments * Instrumental ensembles * Revision lesson * MODULE 6 PERFORMING A SHOW * Cinderella, a musical operetta by Margaret Rolf * APPENDIX * Transposing for vocal warm-ups * Black cat (round) * CD TRACK LISTING