Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je cadeautjes zeker op tijd in huis hebben voor de feestdagen? Kom langs in onze winkels en vind het perfecte geschenk!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Je cadeautjes zeker op tijd in huis hebben voor de feestdagen? Kom langs in onze winkels en vind het perfecte geschenk!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Target Costing, seit Jahrzehnten zur Kostenplanung neuer Produkte etabliert, weist erhebliche wirtschaftliche Risiken bei der Anwendung f r kologische Produkte auf. Die Arbeit stellt erstmals dar, wie Target Costing f r kologische Produkte weiterentwickelt werden kann. Im Mittelpunkt stehen die Aktivit ten Zielpreisfindung, retrograde Kalkulation und Zielkostenspaltung. Durch die Arbeit werden die einzelnen Instrumente auf die Eignung f r kologische Spielzeuge gepr ft und gegebenenfalls weiterentwickelt. Die Erprobung in zwei realen Anwendungsf llen, den ko-Kipper und den ko-Filzstift zeigen, dass sich das wirtschaftliche Risiko vermindert, das sich durch die Anwendung des traditionellen Target Costing f r kologische Produkte ergibt. Von den Weiterentwicklungen profitieren insbesondere kleine Spielwarenhersteller. Bei gro en Markenherstellern unterst tzt das Target Costing f r kologische Produkte die dort bliche Zuschlagskalkulation.