Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Se expone una visión pedagógica original sobre la estimulación del talento verbal, a partir de los resultados obtenidos en investigaciones aplicadas desarrolladas en el proyecto Centro Consultor para la Estimulación del Talento Verbal de la Universidad de Ciencias Pedagógicas José de la Luz y Caballero de Holguín, Cuba. Su contenido sistematiza concepciones y buenas prácticas en la escuela primaria. En dos partes y siete temas se discute sobre: las polémicas de la estimulación del talento, sus antecedentes epistemológicos, la asunción del talento en términos de configuración psicológica de la personalidad, la relación entre capacidades y talento, la caracterización del escolar con talento verbal y se ofrecen situaciones de aprendizaje y recomendaciones metodológicas para su tratamiento didáctico. Los criterios expuestos se vinculan al tema del Doctorado en Ciencias Pedagógicas del autor.