Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Every one of us produce and/or use services on a daily basis. Each of these services provision requires both physical and nonphysical resources, and have potentially short and long-term effects on both the local and the global scales. Thus, in order to perpetuate the services for long periods of time without negatively influencing the natural or social environment, we should produce and deliver sustainable services. In Sustainable Service, readers will find an overview on the main paradigms, concepts and terminology in the fields of sustainability and service science, in the process discussing the benefits to be gained by - and the challenges entailed in - their reciprocal relationship. In addition, they will find techniques to enhance the sustainability of services by integrating smart use of resources with behaving with environmental and social awareness. Finally, adopting the ideas in the book will promote the co-creation of sustainable services between provider and customer while turning the customer to a provider of sustainability to current and subject generations.