Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
La gestion de crise est devenue un thème central des organisations, qu’elles soient professionnelles ou publiques. Cette jeune discipline se développe sur des bases qui semblent déjà s’ossifier en dogmes, alors même que la nature des crises modernes tend à pondérer certains principes considérés comme « allant de soi ». Cet ouvrage aborde cinq de ces principes cœur pour les déconstruire en partie, avant d’en proposer une application ou un angle de vue qui semble plus adapté aux crises modernes. Ce premier ouvrage se veut comme une introduction, évitant les écueils, pour les experts ou dirigeants d’entreprise qui se questionnent sur le sujet. Il précède ainsi les ouvrages techniques habituels listant les bonnes pratiques et boîtes à outils.