Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Institutions focusing on higher learning in health care are turning to distance education as an opportunity to increase enrollments and deliver high-tech education to students. This viable solution is being used to address the need to stay abreast of the many technological changes in health care delivery and the increasing demand for more health care professionals. As institutions change the way they offer education, they must also change the way they offer student support services. Students enrolled in a distance education program at a public health-sciences research university were surveyed to determine their administrative support needs. Identifying if support services meet the student's needs and if additions or improvements in services are needed is essential to student satisfaction and future accreditation.