Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
The manufacturing industry has been struggling to deal with difficult issues of achieving high customer satisfaction while maintaining cost competitiveness. As companies are preparing to make their mark globally, the need to improve supply chain efficiency is being given high priority. In future, competition shall no longer takes place between individual businesses, but between entire supply chains. The crux is in overall optimization of the value chain by aligning business strategy with the supply chain strategy. This book presents a spectrum of issues on existing supply chain systems including quality and information technology. A sizable portion of the book covers empirical assessment of contemporary supply chain practices and brings out some significant enablers of performance. The focus is on enhancing competitive potential through supply chain management practices. The book covers conceptual as well as application oriented topics. Thus, the articles are eminently suited and should appeal to industry practitioners, research scholars and students of supply chain management.