Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je cadeautjes zeker op tijd in huis hebben voor de feestdagen? Kom langs in onze winkels en vind het perfecte geschenk!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Je cadeautjes zeker op tijd in huis hebben voor de feestdagen? Kom langs in onze winkels en vind het perfecte geschenk!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Relational psychodynamic psychotherapy arose in reaction to hierarchical, doctor-patient aspects of Freudian psychoanalysis. It emphasizes instead the partnership between therapist and client, and focuses on the power dynamics involved in this inherently unequal relationship. In this book, Joan E. Sarnat describes a model of clinical supervision that is based upon this therapeutic approach. While some clinicians treat the supervisory relationship as entirely distinct from the supervised therapy, Sarnat presents a straightforward and ethical framework within which a supervisor uses his or her clinical skills to work in the supervisory relationship, helping supervisees navigate their emotional responses to clients. Clear, concise chapters cover the theoretical and empirical basis for a relational model of supervision, and offer specific recommendations for addressing typical problems encountered by beginning, intermediate, and advanced supervisees. The book also includes revealing transcripts and analyses of the author's supervisory sessions with real trainees, including those documented in the author's companion DVD.