Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Upon its 1990 NES release, Super Mario Bros. 3 flew in on the P-wings of critical raves, intense popular demand, and the most sophisticated marketing campaign Nintendo of America had ever attempted. Shigeru Miyamoto's ultimate 8-bit platformer lived up to all the hype and elevated Mario from mascot to icon. But what exactly made this game the phenomenon it was? With the help of her friends and family, critics inside and outside the realm of gaming, and former Nintendo of America employees, Alyse Knorr traverses the Mushroom World looking for answers. Along the way, Knorr unearths SMB3's connections to theater and Japanese folklore, investigates her own princess-rescuing impulses, and examines how the game's animal costumes, themed worlds, tight controls, goofy enemies, and memorable music cohere in a game that solidified Mario's conquest of the NES era.