Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Tourism is claimed to be one of the biggest industries in the world and characterizes by its people-to-people interactions. Tourist behavior plays a pivotal role in understanding tourism and thus remains at the center of tourism research. However, the complexity of tourist behavior under various social and cultural contexts challenges researchers in the field on their methodologies because tourist behavior appears to be influenced not by linear associations but by structural interactions and relationships among its determinants. The world tourism development currently witnesses a market shift signifying the importance of some developing countries like China as tourist generating sources. Accordingly, studies on the behaviors of these new tourists form an emerging research agenda. This book provides a structural analysis on an emerging international travel market, mainland China, regarding tourist behaviors in the context of visiting Hong Kong as an outbound destination. The book provides insights and innovations in studying tourist behaviors theoretically, methodologically, and practically.