Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
The innocence of childhood does not protect against exposure to stress. More than half of US children are exposed to adverse experiences, such as abuse, neglect, witnessing domestic violence, parental psychopathology, or divorce, and all children encounter normative stressors like school transitions and challenges with peers. This Element discusses research on stress psychobiology during childhood, from birth to age ten. The Element focuses on important contexts that shape children's responses to stress and their coping capacities, including the family system, peers, schools, neighborhoods, the broader culture, as well as clinical settings. Sources of stress and resilience in each context are described.