Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Implementing co-operative production networks is a major strategic target of many small- and medium-sized enterprises to secure and foster future competitiveness on the global market. Beginning with the strategic management and going down to the operational product development and operations execution, this book gives a detailed overview of the different key issues of setting up strategic production networks. Management concepts, the required information technology as well as best practices are introduced and discussed by leading researchers from Germany, Switzerland and China. The book aims at supporting managers responsible for setting up global or regional co-operative production networks as well as researchers and students working on this matter.