• Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  1. Boeken
  2. Natuur
  3. Wetenschap
  4. Strategic Marketing Decision-Making within Japanese and South Korean Companies

Strategic Marketing Decision-Making within Japanese and South Korean Companies

Yang-Im (Royal Holloway, University of London) Lee, Peter (Birkbeck College, University of London, UK) Trim
€ 111,95
+ 223 punten
Levertermijn 1 à 4 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

Provides students and practising managers with an appreciation and an understanding of how managers in Japanese and South Korean companies formulate and implement strategic marketing decisions, how they embrace the organizational learning concept, and how they formulate working relationships with staff in partner organizations.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
364
Reeks:

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9781843344698
Verschijningsdatum:
30/11/2008
Uitvoering:
Paperback
Gewicht:
520 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 223 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
CADEAU

Onze must-reads: hét eindejaarsgeschenk

Vul een gat in iemands lectuur
CADEAU
GDABD Must-read
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.