Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
The new ‘sense of urgency’ in the business world of the 21st century demands an operational approach to strategic problems. This handbook deals systematically and in a practical way with key strategic marketing themes, which will allow the reader to contribute to an efficient strategic marketing policy. Knowledge and competencies are no longer enough to make the difference in today’s markets. Incisive and innovative thinking is the only way to secure sustainable advantage in the face of increasing global competition.
Threats are only really threatening if an organization fails to tackle its own weaknesses quickly and effectively. A good customer relations policy always generates competitive advantages, while an excellent knowledge of customers, markets and the wider environment leads to more accurate prognoses and a corresponding reduction of risks.
This handbook was written specifically for students following commercial bachelor and master courses (who already have a basic knowledge of marketing) and marketing professionals who have just started their careers.