Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Focusing on the practicalities of developing business strategy, this textbook provides an intuitive approach to developing a strategic plan. The authors share what they have learned through two decades of strategy work with a myriad of organisations, presenting theory and delivering key insights into the strategist's role.
The authors demonstrate their unique Strategy Cycle approach, which combines strategic logic (in the form of detailed plans) with the aesthetic, creative and interpretive process of bringing a strategy to life by storytelling. They examine familiar planning tools to identify where value truly lies, while introducing new ideas and methods, culminating in a simple and succinct 10-component strategy.