Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Times of great change in school districts require strategic communication with internal and external stakeholders including the use of school public relations tools and techniques. Strategic Communication During Whole System Change provides theoretical and practical advice and guidance to district-based change leaders and school public relations specialists on how they can support their district's transformation journey by engaging in strategic communication. The book also provides guidance on how to make simultaneous fundamental changes in three key sets (or change paths) of organizational variables that affect a school system's overall performance: Path 1-a district's relationship with stakeholders in the external environment; Path 2- a district's core and supporting work processes; and Path 3- a district's internal social infrastructure. A collection of essays written by school public relations practitioners and other change leaders who share their views is also included.