Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Out-of-print and out of the hands of military professionals for years, Artech House answers the demand, making the sought-after, classic work, Stratagem: Deception and Surprise in War, available once again. This timeless and widely cited volume offers professionals a model and template for studying and analyzing deception operations. Readers get an historical analysis of deception and surprise, over 100 real-world case studies, and a set of methods that underlie and pervade the entire book. This unique resource takes a broad and deep look at surprise operations, presenting intriguing questions and hypotheses about the possible causes of surprise, including deception. Thoroughly referenced and supported with clear data tables, the case studies concentrate on goals, planning, expectations, security, leaks, warnings, intelligence assessments, and final results. The book concludes with analytical lists of battles from 1914 to 1968, systematically laid out in columns for cross-tabulation.